ŠČEPEC NJAMA


Knjiga je v Veliki Britaniji pravi hit. V prvih treh dneh so prodali kar 210.000 izvodov, kar je absolutni rekord med kuharskimi knjigami odkar spremljajo prodajne številke! Dosedanji rekorder je bil Jamie Oliver, ki je leta 2005 pred božičem v treh dneh prodal 165.000 izvodov svoje knjige z italijanskimi recepti. S tem, da je bil Jamie takrat že uveljavljen avtor s svojo televizijsko oddajo, Kay in Kate pa sta novinki.

Od hitrih zajtrkov in obrokov med tednom do izdatnih petkovih pojedin,

26,90

Avtor

Šifra: 10159 Kategorija:

Opis

Knjiga je v Veliki Britaniji pravi hit. V prvih treh dneh so prodali kar 210.000 izvodov, kar je absolutni rekord med kuharskimi knjigami odkar spremljajo prodajne številke! Dosedanji rekorder je bil Jamie Oliver, ki je leta 2005 pred božičem v treh dneh prodal 165.000 izvodov svoje knjige z italijanskimi recepti. S tem, da je bil Jamie takrat že uveljavljen avtor s svojo televizijsko oddajo, Kay in Kate pa sta novinki.

Od hitrih zajtrkov in obrokov med tednom do izdatnih petkovih pojedin, nedeljskih pečenk in slaščic – v ‘Ščepcu njama’ najdemo vse napotke za pripravo nizkokaloričnih, a slastnih jedi za vsak dan v tednu. Knjiga vsebuje 100 receptov, 33 je vegetarijanskih, nekateri so povzeti iz bloga, drugi so posebej ustvarjeni za knjigo.

Recepti za zajtrke, prigrizke, jedi iz pečice, priloge, enolončnice in celo za priljubljene jedi iz restavracij ter sladice so tako polne okusov in arom, da ne bi nikoli uganili, da gre za dietne jedi. Kate in Kay tudi ne skoparita z nasveti, kako kalorične jedi spremeniti v manj kalorične, ne da bi pri tem osiromašili njihov okus.

Trda vezava, 19,5 x 25,2 cm, 272 strani.

VEČ O KNJIGI:

Avtorici Kate Allinson in Kay Featherstone sta skupaj vodili restavracijo na angleškem podeželju. Medtem, ko sta kuhali za druge, sta pozabili nase, se navzeli kopice slabih navad in se po domače, krepko zredili. Potem sta začeli s hujšanjem in hitro ugotovili, da klasična dietna hrana ni okusna in da ljudje ne znajo pripraviti okusnega obroka za manj kalorijami. Tako sta si zadali cilj, deliti z ljudmi recepte za okusne nizkokalorične jedi. Tako okusne, da se ne zavedaš, da so manj kalorični.

Nastal je najbolj obiskan kuharski blog v Združenem kraljestvu, ‘Pinch of Nom’, ki je prerastel v pravo skupnost (1.5 milijona sledilcev), kjer si ljudje delijo recepte, kuhajo okusno hrano in zraven hujšajo. Knjiga vsebuje 100 receptov, 33 je vegetarijanskih, nekateri so povzeti iz bloga, drugi so posebej ustvarjeni za knjigo.20 članov Pinch of Nom skupnosti je vse recepte večkrat preizkusilo, predlagalo izboljšave in preverilo, da so jedi res zdrave, polne okusov in enostavne za pripravo. Recepti za zajtrke, prigrizke, jedi iz pečice, priloge, enolončnice in celo za priljubljene jedi iz restavracij ter sladice so tako polne okusov in arom, da ne bi nikoli uganili, da gre za dietne jedi. Kate in Kay tudi ne skoparita z nasveti, kako kalorične jedi spremeniti v manj kalorične, ne da bi pri tem osiromašili njihov okus.

Knjiga je v Veliki Britaniji pravi hit. V prvih treh dneh so prodali kar 210.000 izvodov, kar je absolutni rekord med kuharskimi knjigami odkar spremljajo prodajne številke. Dosedanji rekorder je bil Jamie Oliver, ki je leta 2005 pred božičem v treh dneh prodal 165.000 izvodov svoje knjige z italijanskimi recepti. S tem, da je bil Jamie takrat že uveljavljen avtor s svojo televizijsko oddajo, Kay in Kate pa sta novinki. Svoj uspeh razložita takole: »Nisva suhici ali dekleti s plakatov, nimava postave za naslovnico revij. Sva normalni ženski, ki se trudiva, da bi izgubili kakšen kilogram. Kar je, iskreno, nekaj najtežjega, česar se ljudje v svojem življenju lahko lotijo. Midve kuhava za normalne ljudi. Tudi sami hujšava in se zavedava, kako zelo je težko.«

Dodatne informacije

Avtor

Test delovanja