Pogoji poslovanja 

 Splošni pogoji uporabe spletne strani www.mojameta.si  

Splošni pogoji spletne trgovine Meta so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

  

Podatki o podjetju

Meta trgovina za zdravo življenje

Meta d.o.o.

Kranjska 4a

4240 Radovljica

Tel: 04 531 40 20

Tel: 040 585 788

mail: info@mojameta.si

Davčna številka: 90246179

Zavezanec za DDV: DA

Matična številka: 9260358000

TRR: SI56 0700 0000 3953 810 (GB d.d.)

Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).  

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Vrste uporabnikov

Pravico do nakupa v spletni trgovini Meta imajo gostje, ki opravijo hitri nakup in se jim pred nakupom ni potrebno registrirati ter registrirani člani. Z registracijo na https://mojameta.si/moj-racun/ postanete registriran uporabnik.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime ter geslo. Če želi uporabnik svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu. 

Dostopnost informacij,

 Meta se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije: 

– identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko), 

–  kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

–  bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno z garancijami),

–  dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), 

–  pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

–  vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, 

– način plačila in dostave, 

– način in strošek vračila izdelka, 

– pojasnilo postopka ob pritožbi.

Podatki o izdelkih in cene izdelkov

Meta skrbi za čim več podatkov o izdelkih in da so podatki točni. Pridružujemo si pravice do odstopanja podatkov, za odstopanje podatkov pa se že vnaprej opravičujemo. Enako velja za tipkarske napake.

Za goste in registrirane uporabnike veljajo redne cene izdelkov. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.

Ažurnost podatkov o izdelkih in cen izdelkov

Meta skuša čim bolj skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, cene in dobavljivost spreminjajo, zato obstaja možnost, da ne utegnemo sočasno s spremembo popraviti vseh podatkov na spletni strani. 

V primeru spremembe dobavljivosti kupca obvestimo ter omogočimo odstop od nakupa oziroma zamenjavo naročenega artikla. 

V primeru, da se cena izdelka tekom obdelave naročila spremeni, bomo kupca o tem obvestil. Po svojih najboljših močeh bomo skušali kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev za obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si pridržujemo pravico do odstopa od pogodbe.

Lahko se spremenijo tudi nekatere obvezne informacije, kot so poreklo, seznam sestavin, označba hranilne vrednosti, naziv nosilca dejavnosti in druge informacije. Na izdelku, ki ga boste prejeli, so navedeni vsi obvezni podatki. Priporočamo vam, da pred uporabo izdelka vedno skrbno preberete informacije, ki jih na embalaži izdelka ali deklaraciji zagotavljajo proizvajalci izdelkov. Ta informacija je na voljo le za osebno uporabo.

Fotografije so simbolne in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov. 

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak. 

Naročanje

Uporabnik lahko naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, vse dni v letu. V zgornjem desnem kotu si uporabnik lahko ogleda »košarico« in jo po želji tudi spreminja skladno z navodili na strani. Ko je uporabnik zadovoljen z vsebino košarice, lahko nadaljuje z nakupom. Pred oddajo naročila uporabniku omogočamo celoten pregled naročila, vključno s količinami, cenami in stroški pošiljanja. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o prejemu naročila na elektronski naslov.

O morebitni spremembi naročila oziroma preklica, nas mora kupec o tem obvestiti na elektronski naslov spletna@mojameta.si takoj po oddaji naročila. V obvestilu mora kupec navesti številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Meta naročila obdeluje ažurno, zato naj kupec spremembe javi v najkrajšem možnem času. V kolikor kupec spremembe javi po tem, ko je naročilo že odpremljeno, za kupca veljajo pogoji »vračilo izdelkov«.

Kupoprodajna pogodba

Kupec lahko kot gost ali regiastriran uporabnik opravi nakup po spodaj navedenem postopku.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem predračunu opravljenega nakupa).

Račun prejme kupec skupaj s pošiljko.

Pogodba o nakupu je shranjena pri ponudniku, registrirani uporabnik pa lahko do nje kadar koli dostopa tudi prek svojega uporabniškega računa v spletni trgovini. V vsakem primeru pa lahko uporabnik zahteva pogodbo o nakupu prek elektronske pošte: spletna@mojameta.si.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: izbrane izdelke kupec doda v košarico s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V košarico lahko dodajate neomejeno število izdelkov.
  2. Košarica in urejanje košarice: gumb »košarica« se nahaja v zgornjem desnem kotu in v spletni trgovini v desnem meni-ju »povezave«. V »košarici« lahko kupec spremeni količino izdelka na način, da v kvadrat s količino vpiše poljubno število ter spremembo potrdi s klikom na tipko »enter« na tipkovnici ali s klikom na gumb »posodobi košarico«. Kupec lahko izdelek odstrani iz košarice s klikom na križec (x) na levi strani. Kupec lahko dodaja izdelke v košarico enostavno s ponovnim iskanjem po spletni trgovini. Že izbrani izdelki bodo ostali v košarici vse dokler jih kupec iz košarice ne odstrani sam.
  3. Košarica in skupni znesek: postavka »skupaj« opisuje znesek z DDV za celotno košarico. Postavka »dostava« nudi možnost – kupec izbira med Fiksno stopnjo/cena 4,90€ z DDV pošiljanja, razen če ni navedeno drugače (več o pogojih pošiljanja v alineji »Dostava izdelkov«) in med Osebnim prevzemom. Z osebnim prevzemom mislimo na prevzem na sedežu podjetja Trgovina za zdravo življenje Meta, Kranjska 4a, 4240 Radovljica. V tem primeru seveda stroškov pošiljanja ni! Postavka »cena« navaja skupni znesek, ki ga kupec odšteje za nakup, razen v primeru plačila po povzetju s kartico in ostalih pogojih, navedenih v alineji »Dostava izdelkov«.
  4. Naprej na naročilo: 

naročilo lahko opravijo tudi gostje, ki niso registrirani kot uporabniki, 

registrirani uporabniki se prijavijo kot stalne stranke s klikom na prijavo v zgornjem delu naročila ali v desnem meni-ju spletne trgovine »povezave«,

kupec se lahko registrira tudi v postopku naročila,

kupec vpiše podatke o plačniku. V kolikor se naslov dostave razlikuje od naslova plačnika, mora kupec vpisati tudi te podatke. Izpolni lahko tudi predelek »opombe ob naročilu«,

željeni podatki, označeni z zvezdico (*) so obvezni za vpis,

kupcu ponovno ponudimo vpogled na naročilo. Po tem, ko si izbere način plačila, lahko »zaključi nakup« s klikom na istoimenski gumb.

  1. Zaključek nakupa: z naslednjim korakom Meta kupca obvesti o oddaji naročila in z elektronskim sporočilom na e-mail kupca. V kolikor kupec sporočila ne dobi, pomeni, da naročilo ni bilo izvedeno in da mora postopek ponoviti ali obvestiti ponudnika o napaki. 

Meta lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Opisan postopek velja tako za goste kot tudi registrirane uporabnike.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako ima enake možnosti plačila.

Način plačila

Spletna trgovina Meta omogoča naslednje načine plačila:

  1. Plačilo po povzetju: je možno z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo kurir izdal račun.
  2. Neposredna bančna transakcija: kupec na elektronski naslov prejme sporočilo, v katerem je naveden znesek za plačilo in številka bančnega računa, kamor lahko preko spletne banke ali UPN obrazca nakaže znesek za plačilo. Naročilo bo odposlano, ko prejmemo plačilo na naš bančni račun.
  3. Osebni prevzem: na prevzemnem mestu Trgovina za zdravo življenje Meta, Kranjska 4a, 4240 Radovljica je plačilo možno z gotovino ali s kreditno/debetno kartico (Activa, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA, Maestro, Diners, Karanta). V tem primeru stroškov pakiranja in dostave ni. Prav tako ni dodatnega stroška bančne provizije.
  4. Kreditna kartica
    V nakupovalni košarici v spletni trgovini se izpiše skupni znesek nakupa vključno z DDV in stroški
    dostave. To je skupni znesek, ki ga je potrebno plačati.
    Izdelke kupljene na MOJAMETA.SI lahko plačate z naslednjimi plačilnimi karticami:- MasterCard®
    – Maestro®
    – Visa

    Pri plačilu s kreditno kartico ste zaščiteni pred krajo brez odgovornosti. Če je bila Vaša kreditna
    kartica zlorabljena, lahko zahtevate od izdajatelja kartice povračilo zneska na Vašo plačilno kartico.
    Vaše plačilo je končano z uporabo varnih in šifriranih povezav, kar zagotavlja da do Vaših podatkov o
    plačilu ne morejo dostopati nepooblaščene tretje osebe. Vaše plačilo bo potekalo varno preko
    plačilnega sistema WebPay, Monri Payments d.o.o. Vsi podatki povezani s transakcijo gredo preko
    SSL-ja (Secure Socket Layer) in preko šifriranega kanala. Zagotavljamo Vam, da na naš strežnik ne
    bomo shranjevali nobenih zaupnih informacij. Poleg tega META d.o.o. nima dostopa do teh zaupnih
    podatkov v vsakem trenutku.
    Naprošeni boste za posredovanje naslednjih informacij:
    1. Številka kartice (16 številk natisnjenih na sprednji strani Vaše kartice)
    2. Datum veljavnosti kartice (natisnjen na sprednji strani kartice)
    3. Varnostna koda (trimestna varnostna koda na zadnji strani kartice, natisnjena pod
    magnetnim trakom na desni strani)

Račun prejme kupec skupaj s pošiljko.

Odpošiljanje blaga

Vsa naročila, ki so označena s »plačilom po povzetju« in so oddana od ponedeljka do petka pred 13. uro, odpošljem že isti dan. Naročila, označena z »neposredno bančno transakcijo«, bodo odposlana takoj, ko prejmemo plačilo na naš bančni račun. Naročila, oddana med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi in bo dobava zato daljša od 5. delovnih dni, kupca o tem obvestimo.

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe Pošta Slovenia. 

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. 

V primeru, da želite paket prejeti na drug naslov, v naročilu izberite možnost »Dostavi na drug naslov« in le-tega vpišite.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe. Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami. 

Seznam Paketomatov si lahko ogledate tukaj.

Stroški pakiranja in dostave

Stroški pakiranja in dostave so pri na nakupu nad 60,00€ brezplačni. Pri nakupu pod 60,00€ so stroški pakiranja in dostave fiksni in sicer 4,90€ z DDV. 

Odkupnino paketa lahko kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo kurir izdal račun. 

Pogoji in stroški pakiranja ter dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Vračilo izdelkov in reklamacije

V skladu z določili 43.člena ZVPot (Ur.l. RS št.98/2004, 126/2007) ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec nas mora o vračilu obvestiti na elektronski naslov spletna@mojameta.si. Obrazec za vračilo blaga je dostopen na sledeči povezavi: Obrazec za vračilo blaga.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nerabljeno, s pripetimi originalnimi etiketami in v nespremenjeni količini, zavito v originalni embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Naslov za vračilo blaga ponudniku je: Trgovina za zdravo življenje Meta, Kranjska 4a, 4240 Radovljica. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ponudnik brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejema!

Izdelek prejmemo, ga pregledamo in je v primeru vračila rabljenega izdelka odškodnina za znižano vrednost izdelka naslednja:

  • v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 EUR,
  • v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku), najmanj 25% vrednosti kupnine, oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe.

Stvarne napake

V kolikor kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

• brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
• vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
• izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
• vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec za vračilo blaga, dostopen na sledeči povezavi: Obrazec za vračilo blaga.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas bomo v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu Trgovina za zdravo življenje Meta, Kranjska cesta 4a, Radovljica, pisno obvestili, da je napaka sporna.

V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Neprevzem naročenega

Ko naročilo obdelamo in ga oddamo v dostavo (Pošta Slovenije), sledijo navodila, opisana v alineji »odpošiljanje blaga«. V primeru, da kupec pošiljke na prevzame pravočasno, se le-ta vrne na naš naslov.

Vrnjen paket, ki ga stranka ne prevzame, nam povzroči dodatne stroške, ki jih mora plačati Meta (stroške odpreme + stroške vračila paketa + administrativne stroške). 

V skladu z ZVPot za odstop od pogodbe ne šteje zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, zato ima podjetje pravico uveljavljati povračilo nastalih stroškov!

V primeru neprevzetega paketa podjetje stranki zaračuna stroške neprevzetega paketa (strošek poštnine + stroške vrnitve paketa + administrativne stroške). 

Naročnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovično dostavo, povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave.

V primeru lažnih naročil, bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo pristojnim organom kot zlorabo.

Varovanje osebnih podatkov

S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava itd.).

Osebni podatki, ki jih je gost ali uporabnik oddal ob nakupu ali registraciji, so shranjeni v bazi podatkov in se uporabljajo izključno v namene poslovanja z našimi kupci ter za občasno pošiljanje informativnega gradiva. Osebnih podatkov in kontaktnih informacij ne bomo uporabili v nobene druge namene in jih ne bomo razkrivali tretjim osebam.

Gost ali registriran uporabnik prevzema odgovornost za verodostojnost osebnih in kontaktnih informacij. Podatke iz baze podatkov lahko v vsakem trenutku na zahtevo uporabnika trajno odstranimo.

Omejitev odgovornosti

Glej: »Podatki o izdelkih in cene izdelkov« in »Ažurnost podatkov o izdelkih in cen izdelkov«

Dopuščamo možnost za nepravilnosti podatkov, slikovnega, zvočnega in tekstovnega materiala na spletni strani. Za nastale napake se iskreno opravičujemo.

Nobeno besedilo na spletni strani www.mojameta.si  ni nadomestilo za zdravniško diagnosticiranje oz. zdravljenje. Ničesar ne predpisujemo ali priporočamo in zato ne prevzemamo nobene odgovornosti. To so le informacije o možnih oblikah samopomoči. Če boste ravnali po njih, ne da bi se prej posvetovali z zdravnikom, sami prevzemate odgovornost za svoje zdravje, kar je sicer vaša ustavna pravica.

Noben od izdelkov ni namenjen zdravljenju ali diagnosticiranju. Nobenega zdravljenja ne smete opustiti ali spremeniti brez posveta z zdravnikom. Pred sočasnim jemanjem več različnih vitaminskih, mineralnih in drugih izdelkov se posvetujete z zdravnikom ali farmacevtom. Priporočenih odmerkov na embalaži ne smete prekoračiti brez posveta z zdravnikom. Nosečnice, doječe matere in otroci do 14. leta se pred uporabo posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.

Pritožbe in spori

Meta spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trudimo se izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav, se kupec s prodajalcem lahko poveže preko telefona na 04 531 40 20, 040 585 788 ali po elektronski pošti na spletna@mojameta.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Reševanje sporov

Kupec se v primeru napak pri pošiljanju ali na dobavljenem blagu obrne najprej na prodajalca neposredno, s pritožbo. Prodajalec nato, v primernem času, glede na naravo problema, kupcu odgovori tako, da pritožbo zavrne ali potrdi ter ponudi možne rešitve zadeve.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS), Trgovina za zdravo življenje Meta, Meta d.o.o., ne priznava pristojnosti izvajalcev IRPS za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom. Pritožbo lahko kupec vloži tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna tukaj.

Če spora ni možno rešiti z dogovorom, je pristojno stvarno sodišče sedeža prodajalca.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje in vam želimo obilo prijetnih nakupov!

Trgovina za zdravo življenje Meta

POGOJI POSLOVANJA S KARTICO ZVESTOBE “MOJA META” na povezavi >>>

https://mojameta.si/pogoji-poslovanja-s-kartico-zvestobe-moja-meta/

PRIVOLITEV ZA ZBIRANJE OSEBNIH PODATKOV PO GDPR

V naši ustanovi ravnamo skladno z vsemi členi Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR). Vse osebne podatke obdelujemo izključno na podlagi zakonskih podlag in privolitvenih izjav posameznikov ter v skladu s sodobnimi koncepti zavarovanja in varovanja osebnih podatkov.

Zavedamo se visoke odgovornosti v zvezi z ravnanjem z osebnimi podatki, zato vse osebne podatke zavarujemo, varujemo in obdelujemo v skladu z aktualnimi predpisi in standardi.

S Politiko varovanja osebnih podatkov (»Politika«) vas seznanjamo, za katere namene pridobivamo osebne podatke, kakšna bo njihova uporaba, kakšne so pravice posameznikov in kako lahko te pravice uveljavljate.

1.   UPRAVLJAVEC OSEBNIH PODATKOV

Meta trgovina za zdravo življenje

Meta d.o.o.

Kranjska 4a

4240 Radovljica

Tel: 04 531 40 20

Tel: 040 585 788

mail: info@mojameta.si

Davčna številka: 90246179

Zavezanec za DDV: DA

Matična številka: 9260358000

TRR: SI56 0700 0000 3953 810 (GB d.d.)

2.   NAMEN OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV IN VRSTE OSEBNIH PODATKOV

Vse osebne podatke obravnavamo zaupno in jih uporabljamo zgolj v namene, za katere so bili pridobljeni. Če bo nastala potreba po obdelavi podatkov za kateri drugi namen, vas bomo o tem predhodno obvestili in vas zaprosili za vašo privolitev.

Nameni, za katere se osebni podatki zbirajo: obveščanje o stanju naročila, obveščanje o stanju morebitne reklamacije, odgovor na vaše vprašanje, ki ste ga zastavili, obveščanje o ugodnostih in popustih ter posebnih ugodnostih, o novih produktih, o morebitnih dogodkih, obveščanje o poteku morebitne prodajne akcije (opcijsko)

2.1.     Obisk in uporaba spletne strani

Ob vsakem obisku spletišča mojameta.si se na spletnem strežniku samodejno shranjuje dnevniška datoteka (npr. IP-številka – številka, ki identificira posamezni računalnik oziroma drugo napravo, povezano s spletom; različica brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke obdelujemo za potrebe vodenja svoje statistike obiskov spletnih strani. Tako zbrane podatke obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki.

Na naših spletnih straneh lahko izpolnite tudi več vprašalnikov, ki so namenjeni samotestiranju in informativni oceni stanja. Vsi vprašalniki so zasnovani tako, da od vas zahtevajo posredovanje zgolj določenih anonimnih podatkov, na osnovi katerih vas ni mogoče identificirati. Pri izpolnjevanju teh vprašalnikov spletna stran ne beleži vaših spletnih identifikatorjev in drugih podatkov, na osnovi katerih bi vas bilo mogoče identificirati. Anonimizirani podatki, ki nam jih posredujete z izpolnitvijo spletnih vprašalnikov, lahko uporabimo v znanstvenoraziskovalne ali izobraževalne namene.

Če na spletni strani obstajajo povezave na druge spletne strani, ki niso v nikakršni povezavi z nami, ne prevzemamo nobene odgovornosti za zaščito podatkov na teh spletnih straneh.

2.2.     Prijava na elektronske novice in obvestila

Na naših spletnih straneh ali z izpolnitvijo papirnatih obrazcev se lahko naročite na prejemanje novic ter informacij ter na obvestila in sicer tako, da nam posredujete ime in priimek ter e- naslov. V primeru prijave vas lahko prek tega e-naslova obveščamo o novostih iz svoje ponudbe storitev, vam posredujemo informacije ter članke ali pa vas obveščamo o aktualnostih.

Navedeni osebni podatki se obdelujejo izključno na osnovi vaše privolitve, ki jo lahko kadar koli prekličete. Dodatne informacije o vaših pravicah v zvezi z neposrednim trženjem so na voljo v točki »Vaše pravice«.

2.3.     Obdelava osebnih podatkov

Podatki, ki jih zbiramo od vas so sledeči:

Ime in priimek, E-mail, Naslov, Telefon

Opcijsko pa še: Naslov podjetja in davčna številka podjetja

Podatki, ki jih zbiramo so ob enem tudi nujni za kasnejšo sprovedbo naročila.

Opozorilo: obveščamo vas, da je podajanje osebnih podatkov povsem prostovoljno. V kolikor ne želite, da vaše podatke hranimo in jih nadalje obdelujemo se za namene sprovedbe naročila lahko poslužite tudi opcije: prijava kot gost.

Obdelava osebnih podatkov pomeni kakršnokoli delovanje ali niz delovanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, ki so avtomatizirano obdelani ali ki so pri ročni obdelavi del zbirke osebnih podatkov ali so namenjeni vključitvi v zbirko osebnih podatkov, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklicanje, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje; obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana.

Z označitvijo okenca (checkbox) pred gumbom Nadaljuj, strinjam se z GDPR* prostovoljno soglašam z vključitvijo v seznam obveščanja, ki mi omogoča redne nakupe po nižjih cenah in izbor popustov in vsi drugi nameni iz točke 2.

Podatke, ki nam jih posredujete za namene terapevtskih obravnav, nam jih posredujete prostovoljno in izključno na osnovi osebne privolitve. Te podatke bomo obdelovali zgolj za potrebe izvajanja posamezne obravnave. Za pravilnost in točnost posredovanih podatkov ste v teh primerih odgovorni izključno sami. Če nam v postopku izvajanja terapevtske obravnave, posameznih podatkov, ki so potrebni za uspešnost obravnave, ne želite razkriti, si pridržujemo pravico, da lahko takšno obravnavo tudi zavrnemo.

3.   UPORABNIKI PODATKOV

Vsi podatki, zbrani na osnovi zgoraj naštetih pravnih podlag, bodo uporabljeni v skladu z namenom, za katerega so bili zbrani in jih brez privolitve posameznikov ne bomo posredovali tretjim osebam. Osebni podatki se zaradi zaupnega razmerja med farmacevtom in pacientom ne razkrivajo nobenim tretjim osebam.

Zakonsko je mogoče osebne podatke razkriti naslednjim obdelovalcem podatkov:

  • ponudnikom poštnih storitev (Pošta Slovenije), ponudnikom odpremnih storitev, ponudnikom storitev uničenja spisov in nosilcev podatkov;
  • ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja (Uroš Strajnar s.p.) in vzdrževanja programske opreme (Comtron d.o.o.);
  • računovodstvu (Jure Krajnc s.p.)

Zavezujemo se, da osebnih podatkov ne bomo posredovali ali prenesli v tretjo državo ali drugim mednarodnim organizacijam.

4.   OBDOBJE HRAMBE

Zagotavljamo, da bomo osebne podatke hranili le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili zbrani in uporabljeni, in sicer:

  • dnevniške datoteke se hranijo največ 3 (tri) mesece;
  • vaši kontaktni podatki za potrebe neposrednega obveščanja in trženja se obdelujejo do preklica oziroma 750 mesecev;

Če za posamezne podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni podatki), znaša rok hrambe 10 (deset) let. V tem (podaljšanem) času je obdelava podatkov omejena.

Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, tj. po izpolnitvi namena, za katerega so bili zbrani, se podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrišejo.

5.   VAŠE PRAVICE

Posameznikom zagotavljamo varstvo in uresničevanje vseh pravic, ki vam pripadajo v zvezi z obdelavo osebnih podatkov.

Od nas lahko kadar koli zahtevate:

  • potrditev, ali se podatki v zvezi z vami obdelujejo ali ne;
  • dostop do osebnih podatkov (vpogled vanje in njihovo prepisovanje, če so za to izpolnjeni pogoji)
  • informacije v zvezi z obdelavo teh podatkov, kot so informacije o namenu obdelave, vrsti osebnih podatkov, uporabnikih, ki so jim bili/jim bodo razkriti osebni podatki, predvidenem obdobju hrambe podatkov, obstoju morebitnega avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, ter o obstoju morebitnega iznosa podatkov v tretjo državo ali mednarodno organizacijo;
  • eno kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določite sami. Če zahtevo podate z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevate drugače, vam tudi kopijo podatkov zagotovimo v elektronski obliki. Za morebitne dodatne kopije lahko zaračunamo pristojbino;
  • popravek netočnih osebnih podatkov in dopolnitev nepopolnih osebnih podatkov;
  • pravico do izbrisa vseh osebnih podatkov (»pravica do pozabe«), če so izpolnjene predpostavke iz 17. člena GDPR, predvsem pa v primeru preklica privolitve;
  • pravico do omejitve obdelave, če (i) oporekate točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preverbo točnosti osebnih podatkov, (ii) je obdelava nezakonita in namesto izbrisa zahtevate omejitev uporabe podatkov, (iii) upravljavec podatkov ne potrebuje več za potrebe obdelave, jih pa potrebujete vi za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov, (iv) vložite ugovor zoper obdelavo svojih podatkov na osnovi zakonitih interesov upravljavca, dokler se ne preveri zakonitost njihove obdelave
  • pravico do prenosljivosti podatkov oz. prejem podatkov v splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki ali posredovanje podatkov drugemu upravljavcu;
  • pravico do preklica privolitve, kadar se osebni podatki obdelujejo na osnovi vaše privolitve, pri čemer preklic privolitve ne vpliva na zakonitost njihove obdelave, ki se je izvajala do njenega preklica;
  • prenehanje uporabe svojih osebnih podatkov za namen neposrednega trženja;
  • da za vas ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima za vas pravne učinke ali kako drugače pomembno vpliva na vas.

POSTOPKI ZA ZAGOTAVLJANJE PRAVIC POSAMEZNIKA

Seznanjen sem, da:

  • lahko zahtevam vpogled v moje osebne podatke

  • lahko zahtevam popravek osebnih podatkov

  • lahko zahtevam blokiranje osebnih podatkov

  • lahko zahtevam izbris osebnih podatkov

  • lahko zahtevam omejitev uporabe osebnih podatkov

  • lahko zahtevam prenos osebnih podatkov

Na zahtevo in v skladu z veljavno zakonodajo bomo posameznikom podali tudi druge informacije v zvezi z osebnimi podatki, ki jih obdelujemo.

Če menite, da obdelava vaših osebnih podatkov krši zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov, imate pravico, da zoper nas kot upravljavca vložite pritožbo pri informacijskem pooblaščencu.

6.   STIK IN POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC

Na vprašanja o zaupnosti svojih podatkov ter načinu njihovega zbiranja in obdelave ali na vaše zahteve za uveljavljanje pravic v zvezi s svojimi podatki vam bo odgovorila naša odgovorna oseba.

Vse vaše zahteve, ki zadevajo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki (npr. preklic privolitve), v pisni obliki naslovite na: info@mojameta.si

Za potrebe ugotovitve vaše identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo tudi dodatne podatke. Ukrepanje lahko zavrnemo zgolj v primeru, če dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

Na vašo pisno zahtevo bomo odgovorili kakor hitro bo mogoče in brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v zakonsko predpisanih rokih.

Za vse teme in vsebine, ki bodo obravnavane v zvezi z varstvom vaših osebnih podatkov, velja stroga zaupnost.

7.   SPREMEMBE

Pridržujemo si pravico, da predmetno Politiko po potrebi občasno prilagodimo dejanskim razmeram in zakonodaji s področja varstva osebnih podatkov. Zato vas prosimo, da pred vsakim posredovanjem osebnih podatkov preverite aktualno različico, da boste seznanjeni z morebitnimi spremembami in dopolnitvami.