POPOLNA LJUBEZEN


Pisanje Troedine je bilo eno prvih doživljanj, da sem v svoji zavesti »prepoznal« vsebino. Do takrat sem izkušal ustvarjanje, ne pa tudi prepoznavanje. O tem navajam nekaj besed iz uvoda Troedine.

»Na ustvarjalnost gledam kot na presejanje stvarnosti skozi raven zavesti. Kar tako nastane, je povsem novo snovanje obstoječega: sveža igra besed, zvokov, barv in oblik. To je tisto, čemur pravimo umetnost, čeprav vse, kar sodi v okvir tovrstnega ustvarjanja, nedvomno prestopa okvire umetnosti.

19,00

Avtor

Opis

Pisanje Troedine je bilo eno prvih doživljanj, da sem v svoji zavesti »prepoznal« vsebino. Do takrat sem izkušal ustvarjanje, ne pa tudi prepoznavanje. O tem navajam nekaj besed iz uvoda Troedine.

»Na ustvarjalnost gledam kot na presejanje stvarnosti skozi raven zavesti. Kar tako nastane, je povsem novo snovanje obstoječega: sveža igra besed, zvokov, barv in oblik. To je tisto, čemur pravimo umetnost, čeprav vse, kar sodi v okvir tovrstnega ustvarjanja, nedvomno prestopa okvire umetnosti.

Odzivi ljudi, ki so knjigo prebrali, so mi pomenili največ. Le redki so ostali ravnodušni, bili pa so tudi primeri, ko se je bilo pretežko posloviti od knjige.

Vrata za ponovno pojavljanje Troedine so se odprla potem, ko je Sonja Šarunić, popularna voditeljica nekdanje zagrebške radijske postaje Družinski radio (Obiteljski radio), v eter prebrala nekaj pesmi. Čar njenega glasu je v meni spodbudil povsem jasno vizijo tistega, kar bi morali narediti. Na kratko, Sonji sem predlagal, naj izbere sedemindvajset pesmi Troedine. To je naredila z veseljem, sam pa sem napisal kratke komentarje k tem pesmim.

In tako je nastala Popolna ljubezen.

Adrian P. Kezele

Dodatne informacije

Avtor

Test delovanja